loading...
آراز موزیک / برترین های دنیای موزیک
محل تبلیغ شما

http://up.arazmusic.ir/up/arazmusic13/ads/ads3.jpg

علی بازدید : 200 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی احسان تهرانچی با نام شرط بستم

ترانه / آهنگ و تنظیم: احسان تهرانچی

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی با نام شرط بستم

متن آهنگ احسان تهرانچی با نام شرط بستم

میگم با تو حسم خوبه پس بمون هر جا تو بری از همون جا  رد میشم

عشقم با من بمون من تو رو می خوام

از طرز نگات که دلم گیره

از تن صدات که دلم میره

کار خنده هات من چشام سیره

اما تو یه فرقی داری

شرط بستم با همه که دلت با منه

فکرت پیشمه چشمات باید

شرط بستم دلت عاشقه نشونم بده چشمات باید(دو بار)

تگ دوم آهنگ احسان تهرانچی با نام شرط بستم

تو چشمات دیونست موجت خوبه

همیشه عطرت با من می مونه

با من می خندی آروم می گیرم

وقتی دستات و با عشق می گیرم

از طرز نگات که دلم.گیره

از تن صدات که دلم میره

کار خنده هات من چشام سیره

اما تو یه فرقی داری

شرط بستم با همه که دلت با منه

فکرت پیشمه چشمات باید

شرط بستم دلت عاشقه نشونم بده چشمات باید(دو بار)

دانلود آهنگ با کیفیت 128

DOWNLOAD

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات ویژه

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترين خواننده ايران در سال 1392 چه كسي است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 640
  • کل نظرات : 187
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 1,220
  • بازدید سال : 15,574
  • بازدید کلی : 1,796,340